.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئيات انفجار اتوبوس زائران ايراني در عراق

رئيس سازمان حج و زيارت کشور با اعلام اينکه حادثه انفجار اتوبوس حامل زائران ايراني عتبات عاليات در نزديک شهر المقداديه تلفات جاني در پي نداشته گفت: در جريان اين بمب گذاري تروريستي دو نفر از زائران ايراني مجروح شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،علي ليالي با اعلام اين خبر گفت: اين حادثه تروريستي روز گذشته ( پنجشنبه ) و در جريان عبور اتوبوس حامل زائران ايراني از گذرگاه المنذريه در شرق عراق روي داده است.

وي با بيان اينکه مسافران اين اتوبوس با مجوز سازمان حج و زيارت عازم عاتبات عاليات بوده اند گفت: تمام زائران اين اتوبوس در سلامت کامل به سر مي برند و تنها دو نفر از مسافران جراحات سطحي برداشته بودند که به صورت سرپايي مداوا شدند.

خبرگزاري رسمي چين(شينهوا) امروز به نقل از يک منبع در استان دياله واقع در شرق عراق از شهادت دو زائر ايراني و زخمي شدن پنج نفر ديگر بر اثر انفجار بمبي که تروريستها کار گذاشته بودند خبر داده بود.

به گزارش شينهوا، بمب کار گذاشته شده اي در کنار جاده اصلي در نزديک شهر المقداديه که گذرگاه المنذريه در مرزهاي عراق و ايران را به بغداد وصل مي کند منفجر شده است.

اين گزارش حاکي است نيروهاي امنيتي عراق بلافاصله به مکان انفجار شتافتند و خودرويي را در نزديک مکان حمله يافتند که در داخل آن سيمهايي که براي انفجار به کار مي رفت به دست آمد.

به گفته منبع امنيتي عراق، نيروهاي عراقي در پي اين انفجار، چهار فرد مظنون را دستگير کرده اند.

زائران ايراني از طريق گذرگاه المنذريه در شرق عراق وارد اين کشور مي شوند و به سمت بغداد مي روند و از آنجا به شهرهاي کربلاي معلي، نجف اشرف، کاظمين و سامراء براي زيارت قبور مطهر ائمه معصومين(ع) عزيمت مي کنند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.